Cuma
35.5 °
Cumartesi
34.9 °
Pazar
33.6 °
Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
Aksaray
18.07.2025
10370,71%2,46
40,28% 0,06
46,73% 0,04
4331,89% 0,15
6898,98% 0,00
600 Bin Kamu İşçisinin Gözü Bu Toplantıda: Hükümet Son Zam Teklifini Bugün Açıklıyor
Adalet Bakanlığı’na 20 Bin Yeni Personel Alımı Müjdesi
Eskil Belediye Başkanı Mustafa Zavlak imar planı çalışmalarında sona yaklaşıldığını duyurdu
Düğün Salonunda Kavga: Polis Müdahalesiyle Büyümeden Önledi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.