Cuma
28 °
Cumartesi
28.1 °
Pazar
31 °
Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
Aksaray
23.05.2025
9475,21%0,81
38,91% 0,10
44,01% -0,12
4119,71% -0,55
6643,34% -0,27
Kayseri Talas'ta son sürat kentsel dönüşüm
BAŞKAN DİNÇER; ‘’ATATÜRK BULVARINA HEM ESTETİK BİR GÖRÜNÜM KAZANDIRDIK HEM DE ULAŞIMI DAHA GÜVENLİ HALE GETİRDİK’’
BAŞKAN DİNÇER; ‘’HAKLARIN KORUNMASI İÇİN RESMİ NİKAH KONUSUNDA ÇİFTLERİMİZİ DUYARLI OLMAYA DAVET EDİYORUM’’
Atatürk'e Benzeyen Sesiyle Tanınan Şadi Duru İYİ Parti'ye Katıldı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.