Perşembe
31.5 °
Cuma
31 °
Cumartesi
30.7 °
Yıldırım İletişim Merkezi (YİM) ile vatandaşların taleplerini anında cevaplayan Yıldırım Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunuyor.
BURSA(İGFA)- Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarının adres ve kişi bilgisi alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendirildiği Yıldırım Belediyesi İletişim Merkezi’nde, yapılan talepler ile ilgili kısa sürede vatandaşlara geri dönüş sağlanarak bilgi aktarımı yapılıyor. Belediye hizmetlerinin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında da istek ve şikâyeti olan vatandaşlar çözüm noktalarına yönlendiriliyor.
Yıldırım Belediyesi iletişim hattından Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını belirtmek isteyen vatandaşlar, 444 16 02 numaralı telefonu arayabilir.
Aksaray
26.06.2025
9418,52%-0,32
39,75% 0,02
46,35% 0,18
4259,83% 0,02
6806,49% 0,00
Rota virüsü teşhisi konulan 4 yaşındaki Mihra’ya yapılan yanlış iğne iddiası: Kalbi durdu, hayata döndü ama artık engelli…
BAŞKAN DİNÇER; “MAHALLELERİMİZİN İHTİYAÇLARINA KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
AKSARAY’DA MOTOSİKLET OTOMOBİLE ARKADAN ÇARPTI: 1 AĞIR YARALI
HAK-İŞ’TEN AKSARAY’DA KAMU ÇERÇEVE PROTOKOLÜNE TEPKİ: “EMEKÇİYİ YOK SAYAN TEKLİFİ KABUL ETMİYORUZ”
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.