Cuma
18.8 °
Cumartesi
14.6 °
Pazar
18.6 °
Yıldırım İletişim Merkezi (YİM) ile vatandaşların taleplerini anında cevaplayan Yıldırım Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunuyor.
BURSA(İGFA)- Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarının adres ve kişi bilgisi alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendirildiği Yıldırım Belediyesi İletişim Merkezi’nde, yapılan talepler ile ilgili kısa sürede vatandaşlara geri dönüş sağlanarak bilgi aktarımı yapılıyor. Belediye hizmetlerinin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında da istek ve şikâyeti olan vatandaşlar çözüm noktalarına yönlendiriliyor.
Yıldırım Belediyesi iletişim hattından Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını belirtmek isteyen vatandaşlar, 444 16 02 numaralı telefonu arayabilir.
Aksaray’ın Saklı Hazinesi: Helvadere’de Türkiye’nin Yeni Efes’i Yükseliyor
CHP'li Bilal Özdemir: “Artık Türkiye Hukuk Devleti Değil”
Ahmet Koyuncu’dan Gençlere İlham Veren Mesaj: “Bu Ülkenin Yarını Sizsiniz”
Zıga Kaplıcası'nda 20 Yıllık Bekleyişte Yeni Dönem: İhale Onayı ve Şartlı Süreç Başladı
Aksaray
02.05.2025
9078,43%-1,59
38,45% -0,08
43,53% -0,41
3991,28% -1,93
6483,07% -2,19
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.