Cumartesi
14.6 °
Pazar
18.6 °
Pazartesi
19.9 °
Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında 19 Ocak 2022 tarihi itibariyle değişikliğe gidiyor.
Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı.
TRT Haber'in aktardığına göre, istismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek. Irk, sağlık, din, siyasi düşünce ve cinsel yönelim hassas olarak nitelendirilen konular arasında olduğu belirtilirken, yakın zamanda adını 'Meta' olarak değiştiren şirketin izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi.
19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek değişiklike sonrasında Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacağı öğrenildi.
Büyükakın: Sanat ve doğa Kocaeli’nde buluşuyor
BUÜ’de başarılı akademisyen sayısı her geçen gün artıyor
Geleceğin anahtarı: Yeşil dönüşümle yükselen yeşil işler
Türkiye’de bir ilk: Asgari ücretli ve emeklilere sağlık katılım desteği
Aksaray
03.05.2025
9167,58%0,98
38,56% 0,33
43,62% 0,24
4007,98% 0,11
6526,84% 0,67
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.