Çarşamba
25.2 °
Perşembe
24.1 °
Cuma
25.5 °
Ev hanımlarının yüzde 82’si alışverişten önce online kıyaslama yapıyor.
İSTANBUL (İGFA) - Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.
Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturduğuna dikkati çekerek, "Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“ dedi.
Hindistan'dan Azad Keşmir'e Askeri Operasyon: 3 Ölü, 12 Yaralı
Ekrem İmamoğlu'nun Diploması İptal Edildi: Artık Lise Mezunu Görünüyor
Selime Kasabası’nda Hıdırellez Coşkusu: Baharın Bereketi Dualarla Karşılandı
TEMELİ ATILDIĞI GÜNDEN BU YANA ÖRNEK BİR HIZLA YÜKSELDİ
Aksaray
07.05.2025
9134,68%0,25
38,60% 0,09
43,94% 0,62
4246,67% 2,73
6814,90% 2,36
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.