Kadınların yüzde 82'si online kıyaslama yapıyor

Kadınların yüzde 82'si online kıyaslama yapıyor

Ev hanımlarının yüzde 82’si alışverişten önce online kıyaslama yapıyor.

İSTANBUL (İGFA) - Araştırmalara göre Türkiye’de bulunan ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.

Sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linkleri, indirimli ve sponsorlu ilanların tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan, Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımları oluşturduğuna dikkati çekerek, "Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesi ile tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor“ dedi.



Haber Kaynak : igfa
21.11.2021 18:58:57 0

Uzay ve Havacılık Deneyimi “AstroBursa” projesi GUHEM’de başladı

Konya’da tarihi rotada pedallar tarih ve doğa için döndü

Alasakallı Muhtarı’ndan Köy Halkına Sert Uyarı: Masa, Sandalye, Semaver Yok!

İETT’ye uluslararası ödül

Antalya Boğaçayı’nda 220 kuş türü gözlemlendi

Bahçeli'den sert uyarı: İsrail durdurulmalı!

Konya Şehir Tiyatrosu, ilk 5 ayda yüzde 94 doluluk yakaladı

Türk Prysmian Kablo, yenilikçi demiryolu kablolarını tanıttı

Plaj voleybolunun kalbi İzmir’de attı

MasterChef 2025’e Tokat Rüzgarı!

Bursa İnegöl'de 'Halk Dansları' coşkusu

Konya Meramlı okçulardan hedef tam isabet

Çinli rekabeti 'ikinci el'i de düşürdü!

Konya Selçuklu’da tenis şöleni

Konya Selçuklu'da 'Ferdi Tayfur' gecesi


ANKET

AKSARAY BELEDİYESİNİN HİZMETLERİNİ BEĞENİYORMUSUNUZ ?


EVET
% 59,94
HAYIR
% 33,46
KARARSIZ
% 6,59
Haberi Sesli Oku

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.